BEST dergisi, bina kontrol, konfor ve güvenlik sistemlerini bir arada tek bir disiplin altında toplayan ilk ve tek dergidir. Bina elektronik sistem teknolojileri alanında faaliyet gösteren tüm firmaların etkinliklerini ortak zeminde buluşturmayı amaçlayan BEST dergisi, firmalar ile müşterileri arasında bir köprü işlevi görerek sektörün gelişimini misyon edinir.

DEMİRDÖKÜM, PAZARLAMA VE FİNANS ZİRVESİ’NDE GENÇLERLE BULUŞTU

DemirDöküm, İTÜ Yatırım Kulübü tarafından bu yıl 7’nci kez düzenlenen “Pazarlama ve Finans Zirvesi”ne katıldı. Alanının en büyük öğrenci etkinliği olarak dikkat çeken zirvede konuşmacı olarak yer alan DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, iş dünyasının dijital dünya ile birlikte satış ve pazarlama alanında yaşadığı dönüşümü öğrencilerle paylaştı.

Alanlarında uzman isimlerin pazarlama ve finans konularında deneyimlerini paylaştığı zirvede, DemirDöküm’ün Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna hayatı planlama, ekip çalışması, disiplin ve her alanda fark yaratmanın yollarını gençlerle paylaştı. Pazarlama ve finans alanında Türkiye’de yapılan en büyük öğrenci etkinliği olarak dikkat çeken zirvede Ertuna, satış ve pazarlamanın altın kurallarına değindi. İş hayatında kariyer basamaklarını başarıyla tırmanmanın temelinde hedeflerin olduğunu belirten Erdem Ertuna, “Hangi işi yaparsanız yapın; nereye ulaşmak istediğinizi bugünden belirleyin. Kariyer planınızı yaptıktan sonra fark yaratmak için hayallerinizden vazgeçmeyin. Kariyeriniz süresince bazı zorluklarla karşılaşacaksınız. Sabredin, vazgeçmeyin, planlı ve disiplinli olun ve çok çalışın. İş hayatında her zaman kendiniz olun. Hata yapmaktan korkmayın. Ancak hatalarınızdan ders çıkarmayı da unutmayın. Öz eleştiri yapmaktan çekinmeyin, ekip çalışmasına güvenin ve kendinize zaman ayırmayı da unutmayın” dedi.

“Dijital Dünya Satın Alma Sürecini Değiştirdi”

İş dünyasındaki rekabetin dijital dünya ile birlikte farklı bir boyuta taşındığını belirten Erdem Ertuna 7’den 70’e herkesin dijital dünyada yer aldığını, aktif 48 milyon kullanıcının günlük 3 saat 45 dakikasını dijital dünyada geçirdiğini belirterek, “Bu durum tüketicilerin satın alma sürecinde de değişim yarattı. Sektörümüz özelinde örnek vermem gerekirse, evine yeni bir kombi almak isteyen tüketici bütçe ve ihtiyacını belirledikten sonra marka hakkında araştırma yapıp, fiyat ve teknik özellikleri karşılaştırıyor. Tüketicilerin yüzde 79’i satın alma yolculuğunu dijitalde yapıyor. Sektörde 64 yılda birçok ilki kazandıran DemirDöküm olarak bu dünyadan uzak kalamazdık. Dijital dünyadaki varlığımızı, yatırımımızı her geçen gün artırıyoruz” dedi.

“Tüketiciler Artık Klişe Reklam İzlemek İstemiyor”

DemirDöküm’ün bu doğrultuda 2018’de ilk defa reklam kampanyasını dijital mecralarda hayata geçirdiklerini söyleyen Ertuna, “Tüketiciler artık klişe reklam izlemek istemiyor. Kaliteli içerik istiyor. Hayata geçirdiğimiz reklam kampanyamız ile gönüllere dokunmak istedik. Cast kullanmadık. Standart kuralları takip etmedik. Her şeyin doğal olmasını istedik. Doğru seçimleriyle ömür boyu süren bir mutluluğun sırrını yakalayan çiftlerin bağlılık, aşk ve yardımlaşma ile dolu yaşam hikayelerini yansıttık. Dijitaldeki reklam kampanyamız ile 16 milyon erişim sağlayıp, 10 milyon izlenmeye ulaştık. Tüketicilerimiz ile kurduğumuz duygusal bağ ile bizleri gururlandıran iki ödül kazandık. Kristal Elma ödüllerinde ‘Online Filmler-Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Elma ödülünü kazandık. Geçtiğimiz günlerde de Felis Ödülleri’nde ‘İnternet Filmleri Dayanıklı Tüketim Ürünleri Kategorisi’nde birincilik DemirDöküm’ün oldu” dedi.